Veelgestelde Vragen
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Producten
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Op elke productpagina vind je tussen de afbeeldingen een maattabel. Voor het bepalen van de juiste maat is het belangrijk om je hond op te meten. Zorg er altijd voor dat er minimaal twee vingers ruimte tussen zit.
Mocht je twijfelen over de juiste maat of staat jouw maat er niet bij? Neem gerust contact op.
Zijn de producten sterk genoeg voor mijn hond?
Natuurlijk doen we ons best om een zo goed mogelijk product te maken.
Echter kan het voorkomen dat onze producten toch kapot gaan.
Bij vragen of opmerkingen horen we dit dan ook graag. Neem vooral contact met ons op of via het contactforumulier
Hoe kan ik de accessoires wassen?
Wij adviseren de accessoires op de hand te wassen in lauw water met milde zeep. Droog af met een zachte doek en laat het product drogen. Hierdoor wordt het product het minste aangetast.
Let op: de producten kun je strijken. Maar gelieve hier wel voorzichtig mee om te gaan. Bij schade door het strijken is Kwispelmarkt niet aansprakelijk.
Ik zie de stof naar mijn keuze niet staan bij de producten.
Wanneer u graag een ander model of stofkeuze had gewild kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
Vergeet niet uw foto of beschrijving van de stof of model mee te sturen met het formulier.
Bestellen
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zeker. Nadat we jouw bestelling naar het postkantoor hebben gebracht, ontvang je een track & trace-code, zodat je weet wanneer jij jouw bestelling kan verwachten.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Het kan voorkomen dat de orderbevestiging in jouw e-mail spam folder terecht is gekomen. Mocht je nog steeds geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan via iDeal betalen. Mocht dit niet mogelijk zijn voor je, neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Het kan voorkomen dat de orderbevestiging in jouw e-mail spam folder terecht is gekomen. Mocht je nog steeds geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Verzenden
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Bijna al onze producten worden met veel liefde met de hand gemaakt. Dit kost tijd. Hieronder vind je een overzicht van onze productietijden en levertijden:
1-2 werkdagen: Honden bandana's
Over het algemeen ontvang je het pakket daarna binnen 1-2 dagen in Nederland, afhankelijk van de drukte bij de vervoerder.
Mocht je in verband met een speciale gelegenheid de bestelling eerder willen ontvangen, neem dan contact met ons op. Samen zullen we dan kijken naar de mogelijkheden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zeker. Nadat we jouw bestelling naar het postkantoor hebben gebracht, ontvang je een track & trace-code, zodat je weet wanneer jij jouw bestelling kan verwachten.
Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
De meeste bestellingen hebben gratig verzenden vanaf 10 euro bestelwaarde.
Jouw bestelling wordt verstuurd via een Brievenbuspakje+ of pakket in Nederland. Alle bestellingen worden verstuurd met Track & Trace.
Brievenbuspakje+: €4,95
Pakket: €7,95
XL Pakket: €9,95
De let op: De prijzen kunnen veranderd zijn door de pakketbezorger. Dit moet u altijd zelf nog even controleren.
Doen jullie ook verzenden naar andere landen?
Op dit moment verzenden wij onze producten nog niet naar andere landen.
Wanneer dit wel gaat gebeuren zullen dit melden bij onze producten en via de socialmedia kanalen.
Retourneren of Ruilen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Op producten die je bij Kwispelmarkt besteld, geldt altijd een bedenktijd van 14 dagen. Je mag het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden op eigen kosten retourneren.
Een aantal voorwaarden voor het retourneren van de producten zijn:
- Het product is ongebruikt en binnenshuis gepast. Wanneer het product niet meer ‘als nieuw’ kan worden verkocht, kan Kwispelmarkt beslissen om een deel van het aankoopbedrag in mindering te brengen.
- Je dient het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour te sturen.
De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Nadat je de retour hebt aangemeld, heb je 14 dagen de tijd om de bestelling of product retour te sturen. Na ontvangst zullen wij het product controleren en het retourbedrag binnen 5 werkdagen overmaken.
De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Op maat gemaakte producten. Dit zijn producten die buiten de maattabel vallen en na overleg met de klant op maat gemaakt zijn.
Wil jij je bestelling of product retourneren, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@kwispelmarkt.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer en welke producten je retour wilt sturen.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat ondanks het meten van jouw hond de maat niet goed is. Wil je je product ruilen voor een andere maat? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@kwispelmarkt.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer en welk product je wilt ruilen.
Samen zullen we de verschillende opties doornemen.
Let op. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. In het geval dat er een verkeerd product is geleverd of deze niet naar behoren functioneert, zullen wij de retourkosten betalen.
Welke producten kan ik niet retourneren?
De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Op maat gemaakte producten. Dit zijn producten die buiten de maattabel vallen en na overleg met de klant op maat gemaakt zijn.